SPARK XB-6S - BUGGY 4WD - RTR - modrá

Kód: 3-C-00285-B
Neohodnoceno
Značka: TEAM CORALLY
14 290 Kč 11 810 Kč bez DPH
Skladem e-shop
Můžeme doručit do:
27.11.2024
Možnosti doručení

Detailní informace

Detailní popis produktu

SPARK - první opravdová bugina v měřítku 1:8

Zažijte revoluci s první skutečnou buggy v měřítku 1:8 navrženou speciálně pro bashování - Team Corally Spark XB6!

Připravte se posouvat hranice, zdolávat výzvy a zažít vzrušení z maximální odolnosti a vynikajícího výkonu. Zpětná vazba od zákazníků je hnacím motorem inovací společnosti Team Corally a tento model je jejich výsledkem.

Nový Spark XB6 se odlišuje od ostatních bugin v měřítku 1:8 tím, že se zaměřuje na jedinou věc - na bashing. Díky špičkovým materiálům a dokonalému zpracování je tento stroj snů basherů zkonstruován tak, aby zdolal i ty nejnáročnější terény a překážky, které na něj můžete hodit.

Vaše cesta, vaše kontrola:

Vyberte si své dobrodružství s modelem Spark, který je k dispozici ve dvou verzích - v bezproblémovém balení Ready-to-Run (popsaném zde) a ve variantě Rolling Chassis, která vám umožní přizpůsobit si výběr elektroniky. Obě verze se dodávají ve třech poutavých barevných kombinacích s matným černým základem doplněným výraznými červenými, zelenými nebo modrými akcenty.

Uvolněte sílu:

Dodávaný Regulátor Team Corally Torox 185A 4-6S je kromě dalších bezpečnostních a výkonnostních možností vybaven ochranou LiPo akumulátoru, zatímco 4pólový střídavý motor Team Corally Kuron 2050kV poskytuje působivou rychlost a točivý moment. Přesné ovládání řízení zajišťuje HV-7225 HV Servo s kovovými převody. Pohodlná 2,4GHz vysílačka CT2R poskytuje pevné rádiové spojení a nastavitelné funkce pro pohodlí při řízení.

Pozor na detaily:

Spark se může pochlubit celou řadou prvků, od hliníkových ramen serva po jednodílný kompozitový článek řízení a 3mm hliníkový dvoupatrový systém řízení Ackermann 7075, tato buggy je postavena pro přesnost.

Je vybavena oddělenými, těsnícími elektronickými krabičkami s držákem odpovídače, XL nastavitelným držákem baterie kompatibilním s běžnými LiPo bateriemi a kompletní sadou utěsněných kuličkových ložisek letecké kvality.

Pohon odolný proti průrazu:

Hnací ústrojí modelu Spark je vybaveno čelním ozubeným kolem z tvrzené oceli, pastorkem motoru a utěsněnými kovovými diferenciály naplněnými silikonovým olejem. Centrální diferenciál z hliníku a oceli spolu s rychlým a snadným přístupem k diferenciálu nabízí bezkonkurenční pohodlí a výkon. Díky hliníkovému nastavitelnému uložení motoru, 46 zubému ocelovému centrálnímu převodu, kaleným ocelovým vývodovým hřídelím a předním kloubům CVD je Spark konstruován pro dlouhou životnost. Jeho hliníkové 16mm tlumiče Big Bore s olejovou náplní a závitem, systém uzamčení per tlumičů a hliníkové věže tlumičů CNC zajišťují výjimečnou ovladatelnost a stabilitu.

Závěs odolný proti nárazům:

Nezávislé přední kulové zavěšení s čepem a nezávislé zadní zavěšení s dvojitou vahadlovou tyčí zaručují přesné ovládání v nerovném terénu, zatímco odolné jednodílné kompozitní závěsy a táhla zavěšení zajišťují pevnost a odolnost. Díky zesílenému podvozku, křídlu s vysokou přítlačnou silou a centrálnímu systému vyztužení podvozku je Spark připraven na nejnáročnější bashingy. Připojte se k revoluci s modelem Team Corally Spark XB6 - dokonalým strojem snů pro bashery v měřítku 1:8. Popusťte uzdu svému vnitřnímu hledači vzrušení a pokořte jakýkoli terén s bezkonkurenčním výkonem, odolností a stylem. Připravte se na jízdu svého života!

Zapalte Spark XB6, zdolávejte terén:

Spark XB6 od týmu Corally je definicí dokonalosti modelu Bash Buggy v měřítku 1/8. Vážíme si podnětů našich zákazníků a jejich zpětná vazba hrála zásadní roli při formování modelu Spark do podoby výjimečného stroje na bash. Staňte se součástí rodiny vášnivých bashgerů týmu Corally! Připravte se posouvat hranice, zdolávat výzvy a zažít vzrušení z dechberoucího výkonu.

Vlastnosti:

  • Team Corally Regulátor Torox 185 ESC 4-6S s ochranou LiPo
  • Team Corally Kuron 2050kV 4-pólový střídavý motor 4-6S
  • Servo řízení CRHV-7225 HV kovový převody, točivý moment 25Kg
  • Team Corally CT2R Ergonomický vysílač 2,4GHz bez rušení
  • Hliníkové rameno serva
  • Jednodílný kompozitní článek řízení
  • 3mm hliníkový 7075 dvoupatrový systém řízení Ackermann
  • Samostatná elektronická skříňka odolná proti stříkající vodě a prachu s držákem transpondéru
  • XL Nastavitelný držák baterií pro všechny běžné LiPo baterie
  • Kompletní sada kuličkových ložisek s gumovým těsněním
  • Všechna kuličková ložiska převodovky jsou 8x16x5 mm
  • Čelní ozubené kolo a pastorek motoru z tvrzené oceli
  • Tři utěsněné kovové diferenciály jednotlivě plněné silikonovým olejem
  • Hliníkový/ocelový centrální diferenciál
  • Rychlý a snadný přístup k diferenciálu
  • Dvoudílný hliníkový držák motoru s kompozitním krytem převodovky
  • 46 zubý ocelový centrální převod
  • Kompletní ocelové vývodové hřídele s tvrdým povlakem S2
  • Přídavné povrchově tvrzené ocelové přední klouby CVD
  • Hliníkové 17mm šestihrany pohonu
  • Hliníkové 16mm tlumiče Big Bore se závitem plněné olejem
  • Systém uzamykání pružin tlumičů
  • Nylonové kompozitní chrániče krytů tlumičů
  • CNC hliníkové věže tlumičů, 5 mm vpředu a vzadu
  • Nezávislé přední zavěšení Pivot Ball
  • Nezávislé zadní zavěšení s dvojitým vahadlem
  • Optimalizované, na zakázku vyvinuté kompozitní díly
  • Hliníkové čepy a čepy Pivot Ball na ramenech zavěšení
  • HD přední bloky řízení a zadní náboje
  • Silné 4mm hliníkové výztuhy čepů zavěšení
  • Kompozitní chrániče výztuh zavěšení
  • Těžké jednodílné kompozitní závěsy a táhla zavěšení
  • Systém protiprokluzových tyčí Team Corally RSP, vpředu + vzadu
  • 3mm hliníkové šasi podvozku
  • Zesílené boční kryty podvozku s integrovanou ochranou karoserie
  • Přední nárazník Heavy Duty
  • Nový systém centrálního vyztužení podvozku s 3mm hliníkovou deskou
  • Zesílené křídlo s vysokým přítlakem + držák křídla se spojovací výztuhou věže
  • Předlepené vysokorychlostní pneumatiky XL Buggy na černých šestipaprskových nylonových ráfcích
  • Robustní karoserie z polykarbonátu s propracovaným potiskem
  • Kompozitní chrániče pro uchycení karoserie
  • Široký sortiment tuningových dílů pro individuální přizpůsobení

Vozidlo - typ modelu
  • Typ vozu: Buggy
  • Požadavek na věk: Věk: 14+
  • Úroveň dovedností: Středně pokročilý
  • Úroveň dokončení: RTR - Ready To Run
  • Doba montáže: Není nutná žádná montáž
  • Pohon: 4WD - hřídelový pohon
  • Pohonný systém: 4S
  • Typ motoru: Střídavý motor:
  • Doporučené prostředí: Terén: vhodný pro všechny typy terénů
  • Maximální rychlost (km/h): 110

Vozidlo - rozměry
  • Měřítko modelu: Velikost: 1/8
  • Délka (mm): 495
  • Výška (mm): 495 mm
  • Rozvor (mm): 327
  • Rozchod kol vpředu (mm): 308
  • Rozchod zadních kol (mm): 308
  • Světlá výška (mm): 58
  • Hmotnost (g) - bez baterie: 3650
  • Prostor pro baterii DxŠxV (mm): 161x51
  • Průměr nárazníku ø (mm): 18,75
  • Délka předního tlumiče (mm): 108
  • Délka zadního tlumiče (mm): 129
  • Průměr ráfku ø (mm): 90
  • Šířka ráfku (mm): 42
  • Průměr pneumatiky ø (mm): 122
  • Šířka pneumatiky (mm): 42

Vozidlo - elektronika
  • Motor: Kuron 825 - 2050KV - 4-6S (v ceně)
  • Napájecí baterie: Není součástí dodávky (viz příslušenství)
  • Rádio: TC - CT-2R 2,4Ghz (součástí balení)
  • Servo: CR-7225 - krouticí moment 25Kg (součástí dodávky)
  • Regulace otáček: TC - Torox 185 ESC 2-6S (součástí dodávky)
  • Nabíječ: (viz příslušenství)

Car - Technické detaily
  • Adaptér na kola: 17 mm šestihranný adaptér
  • Ložiska: kuličková ložiska - s gumovým stíněním
  • Diferenciály: 3x ozubený diferenciál
  • Typ předního zavěšení: Nezávislé odpružení: Pillow Ball Type
  • Nezávislé zavěšení: Vahadla
  • Rozteč převodových stupňů: MOD 1.0
  • Čelní ozubené kolo (zubů): 46
  • Pastorek motoru (zubů): 13
  • Vnitřní převodový poměr: 3,31
  • Celkový převodový poměr: 11,71
  • Typ tlumiče: Vnitřní náraz: Hliníkové tlumiče "Big Bore" s olejovou náplní - vinuté pružiny

Vozidlo - materiály
  • Kuželové ozubené kolo - pastorek: Přesné CNC obrábění - kalená ocel
  • Podvozek: 3 mm - hliník 6061-T6 - barevně eloxovaný
  • Výztuhy podvozku: Tvarovaný kompozit + hliníková tyč
  • Středový diferenciál: Hybridní skříň - hliník 6065-T6 + ocel
  • Diferenciál FR - RE: Skříň z lisovaného kompozitu
  • Vnější pohony: Závodní S2 pružinová ocel - tvrzená
  • Držáky spodních ramen: Hliník 6061-T6 4 mm + kompozit
  • Parohy/držáky tlumičů - přední: 5mm - hliník 6061-T6 - barevně eloxováno
  • Parohy/držáky tlumičů - zadní: 5mm - hliník 6061-T6 - barevně eloxováno
  • Pastorek motoru: Přesné CNC obrábění - kalená ocel
  • Čelní ozubené kolo: Přesné CNC obrábění - kalená ocel
  • Plášť karoserie: Vnitřek: polykarbonát: lakovaný, s obtisky a ořezaný

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: