Maisto Harley-Davidson FL Hydra Glide 1953 1:18
Kód: 4-MA-39360-20115Detailní popis produktu
Charakteristika
Jste sběratel modelů motorek? Nebo jen chcete udělat radost svému synkovi nebo známým? Modely motocyklů Maisto jsou pro tyto účely přímo dělané!
Model Maisto 20115 silničního motocyklu Harley-Davidson FL Hydra Glide 1953 je v detailním provedení na plastovém podstavci. Ideální dárek pro kluky i dospělé.
Sběratelské modely aut a motorek Maisto patří mezi neoblíbenější na trhu, nejen díky pěknému a detailnímu zpracování, ale také přívětivé ceně. Modely obsahují velké množství detailů. Maketové zpracování kol a kostry motocyklu.
Informace o předloze:
FL byl představen do modelové řady Harley-Davidson v roce 1941. Používal 74 cu v (1 210 ccm) verzi motoru OHV " Knucklehead ". FL pokračoval relativně beze změny až do roku 1948, kdy on a EL dostaly přepracované motory „ Panhead “ o stejných kapacitách jako dříve.
Roky 1952 a 1953 byly ve znamení důležitých změn, jako jsou chromované segmenty, kterými byly vybaveny všechny stroje. Tento poslední motocykl se vyznačoval nízkým rámem, hydraulickou přední vidlicí a zadním odpružením.
Specifikace
Objem motoru 1208,00 ccm (73,71 kubických palců), typ motoru V2, čtyřdobý, – ventily na válec, 4-stupňová převodovka a převodovka typu Chain.
Palivový systém – karburátor. V motocyklu Harley-Davidson FL Hydra Glide 1953 je použit chladicí systém typu Air.
Plná rychlost Harley-Davidson FL Hydra Glide – 160,9 km/h (100,0 mph).
Objem palivové nádrže 14,19 litrů (3,75 galonů) a rezerva .
Přední brzda – Expanzní brzda (bubnová brzda); zadní brzda – Expanzní brzda (bubnová brzda).
Klíčové vlastnosti
- Model má plně funkční natáčení kol pomocí řídítek.
- Karosérie je potištěna tampónovým tiskem kvalitní barvou.
- Kapotáž je vyrobena z odolného plastu.
- Velké množství detailů.
- Pryžové pneumatiky.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Motocykly |
---|---|
Měřítko: | 1:18 |
Značka: | Harley-Davidson |
Model: | FL Hydra Glide |
Délka: | Přibližně 13 cm |
Barva: | Modrá |
Zatáčení kol: | Ano |
Uvedení do provozu: | 1953 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.